Jak sprawdzić na jakim etapie jest zamówienie?

 

W celu sprawdzenia statutu zamówienia należy zalogować się na Konto Klienta. Widnieją tam nr wszystkich założonych zamówień, daty ich utworzenia oraz obecny status.

Kliknij na interesujący Cię nr zamówienia. Tutaj sprawdzisz wszystkie detale: zawartość zamówienia, sumę do zapłaty, formy wysyłki i płatności, adres, a także etapy realizacji.

Dodatkowo, na adres e-mail podany przy realizacji zamówienia otrzymasz wiadomości w dniu nadania zamówienia (nazwa przewoźnika oraz nr przesyłki).

Status zamawianie możesz także sprawdzić poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta - pamiętaj by podać numer zamówienia.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć