Nadawane przesyłki są prawidłowo zapakowane i zabezpieczane do transportu. Jeżeli mimo to opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia (np. zgnieciony karton, rozerwana folia, zamoknięte opakowanie), w obecności kuriera możesz sprawdzić, czy zawartość przesyłki zgadza się z Twoim zamówieniem.

W przypadku niezgodności zawartości paczki lub uszkodzenia produktu najlepiej nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera zażądać spisania protokołu szkody.

Sytuację prosimy niezwłocznie zgłosić w Dziale Obsługi Klienta firmy Riccardo. Sklep internetowy złoży reklamacje u przewoźnika, a nowy produkt zostanie ponownie wysłany do klienta jak najszybciej.

W przypadku ewentualnego braku towaru dokonamy zwrotu wpłaconej kwoty obejmującej także koszty dostawy.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć