W riccardo.pl to sytuacja prawie niespotykana, ale jeśli przez pomyłkę otrzymałeś produkt inny niż w zamówieniu (np. niewłaściwy rozmiar, niewłaściwy model, zły kolor) -  bez obaw, sytuacja zostanie niezwłocznie wyjaśniona. Dokonamy wymiany towaru na właściwy w najkrótszym możliwym terminie - oczywiście na koszt Sklepu.

Skontaktuj się z działem obsługi klienta rozwiążemy problem jak szybko to możliwe, skorzystaj z 1 z poniższych opcji:

formularza kontaktowego,

- odpowiedzi na mail potwierdzający zamówienie,

- telefonicznie (poniedziałek – piątek w godz. 8 -16.00).

Prosimy o podane nr zamówienia i opisanie na czym polegała pomyłka.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć