Dlaczego moja płatność za pomocą serwisu PayU została odrzucona ?
- Karta kredytowa utraciła ważność lub został przekroczony limit kwoty przeznaczonej na realizację zakupów.
- Połączenie internetowe zostało przerwane.
- Podano błędne dane podczas logowania się do banku lub nie wszystkie pola zostały wypełnione prawidłowo.
Moją płatność elektroniczna została odrzucona, co robić ?
- W takiej sytuacji skorzystaj z możliwości ponownego wygenerowanie wpłaty PayU: na stronie www.riccardo.pl zaloguj się na swoje konto klienta, wejdź w zamówienie, za które chcesz dokonać zapłaty i kliknij na niebieski przycisk PayU. Zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę serwisu PayU by dokończyć płatność.
- Możesz także wykonać tradycyjny przelew bankowy za zamówienie. W tytule przelewu należy podać nr zamówienia. Kwota przelewu musi być zgodna z kwotą otrzymaną w potwierdzeniu zamówienia.
Wpłatę należy wykonać na rachunek bankowy:
RC PLUS SP. Z O.O.
ul. Tatrzańska 4
60-413 Poznań
Konto bankowe (wpłaty w PLN):
mBank 91 1140 2004 0000 3102 7687 7028
Konto bankowe (wpłaty w EUR):
mBank PL13 1140 2004 0000 3312 0558 8829
SWIFT: BREXPLPWMBK