Dlaczego moja płatność za pomocą serwisu PayU została odrzucona ?

  • Karta kredytowa utraciła ważność lub został przekroczony limit kwoty przeznaczonej na realizację zakupów.
  • Połączenie internetowe zostało przerwane.
  • Podano błędne dane podczas logowania się do banku lub nie wszystkie pola zostały wypełnione prawidłowo.

 

Moją płatność elektroniczna została odrzucona, co robić ?

  • W takiej sytuacji skorzystaj z możliwości ponownego wygenerowanie wpłaty PayU:  na stronie www.riccardo.pl zaloguj się na swoje konto klienta, wejdź w zamówienie, za które chcesz dokonać zapłaty i kliknij na niebieski przycisk PayU. Zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę serwisu PayU by dokończyć płatność. 

 

  • Możesz także wykonać tradycyjny przelew bankowy za zamówienie. W tytule przelewu należy podać nr zamówienia. Kwota przelewu musi być zgodna z kwotą otrzymaną w potwierdzeniu zamówienia. 

Wpłatę należy wykonać na rachunek bankowy:

RC PLUS SP. Z O.O.

ul. Tatrzańska 4

60-413 Poznań

Konto bankowe (wpłaty w PLN):

mBank   91 1140 2004 0000 3102 7687 7028

 

Konto bankowe (wpłaty w EUR):

mBank   PL13 1140 2004 0000 3312 0558 8829

SWIFT: BREXPLPWMBK

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć